Informatii tel: 0771.799.603 * 0359.804.499 * Program : L - V 9:00 - 15:00  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Metode de plata

Produsele au preţul exprimat în LEI si sunt afisate pe site atat in valoare neta (fara TVA) cit si in valoare bruta (conţin TVA 19%) şi sunt supuse modificărilor funcţie de cursul valutar (EUR / USD). Plata acestora se face în LEI la preţul afişat pe site în momentul efectuării comenzii.


Produsele afişate în cadrul magazinului on-line www.eSaratoga.ro reprezintă oferta noastră valabilă spre a fi contractată la acel moment. Acceptarea ofertei şi implicit a preţului de vânzare se produce doar in momentul confirmarii telefonice a comenzii plasate pe site. Se accepta comenzi doar din partea persoanelor juridice. Preturile sunt valabile pentru cantitatile specificate la fiecare produs in parte sau multiplii ai acelor cantitati. Nu vindem persoanelor fizice.


Contravaloarea transportului cade în sarcina cumpărătorului.

 

Magazinul online www.eSaratoga.ro vă pune la dispoziţie următoarele metode de plată:

1. Plata prin ordin bancar

După trimiterea comenzii, veţi fi contactat de un reprezentant al departamentului de vânzări care vă va furniza toate informa
țiile necesare care trebuie înscrise pe ordinul de plată în vederea efectuării transferului bancar. Livrarea comenzii se face doar după confirmarea plății și intrarea banilor în conturile firmei noastre. Pentru accelerarea procesului, vă rugăm să ne contactați și să ne trimiteți o copie după ordinul de plată.

 

2. Plata ramburs

Plata ramburs se efectuează integral în numerar către curierul care asigură transportul mărfii. Acesta va elibera chitanţa pentru suma ce reprezintă contravaloarea produselor comandate.


Clientul are dreptul să se razgândească în privinţa achizitiei produselor comandate însă este de acord cu următoarele condiţii :

a. În cazul în care clientul se răzgândeşte înainte de livrarea produsului, atunci acesta nu datorează nimic www.eSaratoga.ro . Momentul la care se consideră că un client s-a răzgândit este cel în care acesta a comunicat telefonic şi faptul că nu doreşte achiziţionarea produselor comandate.


b. În cazul în care clientul se răzgândeşte (comunicând sau nu acest lucru telefonic) după momentul livrării produselor atunci acesta este obligat la plata integrală a costului livrării, acesta incluzând costul transportului dus-întors, taxele de curierat şi taxele de depozitare în magazia curierului în cazul în care clientul refuză să răspundă la adresa indicată ca adresă de livrare.


Momentul livrării produsului este cel în care clientul primeste telefonul de la operatorul nostru în care i se confirma termenul în care va fi efectuată livrarea.